Projekt MAP IV na území Frýdlantsko – Beskydy je zaměřen na podporu a rozvoj spolupráce školských zařízení, zřizovatelů a dalších aktérů ve vzdělávání dětí a žáků ve správním obvodu ORP Frýdlant n. O. Důraz je kladen na podporu společného plánování, spolupráce aktérů ve vzdělávání a sdílení zkušeností a dobré praxe. Cílem projektu je zkvalitňování formálního a neformálního vzdělávání v území.
Vzdělávání
Aktivity v rámci MAP
MAP IV Beskydy – vzděláváme pro život
Dokumenty projektu
Dokumenty platné k 9.6.2025
Dokumenty platné k 25.10.2024
Dokumenty platné k 06.3.2024
Řídicí výbor
O Řídicím výboru
Řídicí výbor MAP (ŘV) je hlavním pracovním orgánem partnerství MAP. Je tvořen zástupci klíčových aktérů ovlivňujících oblast vzdělávání na území MAP.
Role Řídicího výboru je spjata s procesem plánování, rozvojem, aktualizací a schvalováním dokumentace MAP IV. Pravomoci, odpovědnost a povinnosti Řídicího výboru a jeho členů definují Statut ŘV a Jednací řád ŘV.
Řídicí výbor je tvořen zástupci klíčových aktérů ovlivňujících oblast vzdělávání v území ORP Frýdlant nad Ostravicí a má 20 členů. Předsedkyní ŘV byla zvolena Ing. Zuzana Pavlisková, místopředsedou ŘV Mgr. Ivo Tošenovjan.
Zápisy řídícího výboru
Dokumentace řídícího výboru
Pracovní skupiny
O Pracovních skupinách
Pracovní skupiny (PS) představují odborné platformy pro diskuzi, sdílení zkušeností a plánování aktivit v oblasti výchovy a vzdělávání.
1. PS pro financování – tato pracovní skupina má na starost posouzení udržitelnosti navržených aktivit ostatních pracovních skupin, monitoring realizace implementačních aktivit; hledá příležitosti, kde ušetřit finance škol, jak snížit/zjednodušit byrokracii atp.
2. PS Moderních didaktických forem – byla založena za účelem výměny zkušeností a znalostí o metodách, postupech, pomůckách, učebnicích, které vedou k rozvoji či zavedení nových moderních didaktických forem, zařazení ICT a digitálních technologií do výuky
3. PS pro rovné příležitosti –tato pracovní skupina má za úkol posuzování aktivit ostatních PS, zda splňují i téma rovných příležitostí; dále se zaměří na aktivity pro děti se znevýhodněním (zdravotním / kulturním / sociálním …), pro nadané děti, na intervenci, prevenci apod.
4. PS pro další témata – tato pracovní skupina má velmi široký záběr v oblasti formálního i neformálního vzdělávání. Spadá zde např. venkovní výuka, polytechnika, zdravý životní styl, volnočasové aktivity, vztah k regionu, wellbeing, klima škol aj.
Členové pracovních skupin
Seznam místních lídrů
MAP III na území Frýdlantsko – Beskydy
MAP III na území Frýdlantsko – Beskydy směřoval své činnosti, aktivity i výstupy na celé území ORP Frýdlant nad Ostravicí, zahrnoval 11 obcí a 17 základních a mateřských škol.